Fare
+420 577 320 640

Reklamace/Výměna/Vrácení zboží

Adresa pro doručení - ČR zákazníci:

FARE, spol. s.r.o.
Reklamační oddělení
Brumovská 1031
766 01 Valašské Klobouky


Adresa pro doručení - SR zákazníci:


FARE spol., s.r.o.

P. O. BOX Č. 1
914 42 Horné Srnie


V případě dotazů kontaktujte zákaznickou podporu na tel.: + 420 577 320 640, e-mailem na adrese: odbyt@fare.cz nebo využijte kontaktního formuláře (ve spodní části stránky).

Reklamace zboží:

Prodávající odpovídá za kvalitu zboží a poskytuje záruku 24 měsíců za dodržení předpokladu, že budou dodrženy podmínky, uvedené v Návodu na údržbu a ošetřování obuvi, který je vždy přibalen k zakoupené obuvi. Při reklamaci zboží je nutno popsat závadu, kvůli které je zboží reklamováno, datum nákupu, požadovaný způsob vyřízení reklamace, údaje o spotřebiteli  (zpáteční adresu, číslo bankovního účtu, e-mailový a telefonní kontakt pro případnou komunikaci). Společně s reklamovaným zbožím je nutné zaslat kopii faktury.

Reklamace bude posouzena a vyřízena co nejdříve po obdržení reklamovaného zboží, nejpozději však do 30 dnů. O výsledku reklamace a způsobu jejího vyřízení bude spotřebitele kupující informovat v reklamačním lístku zaslaném spolu s opraveným zbožím. Pokud nebude oprava možná a reklamace bude uznána jako oprávněná, bude spotřebiteli navrácena kupní cena na jeho bankovní účet. 

Pro reklamaci zboží využijte prosím vzorový formulář (ke stažení na konci stránky).


Výměna zboží

Prodávající poskytuje lhůtu 14 dní na výměnu nepoužitého zboží. Při výměně zboží je nutno uvést číslo vzoru a velikosti, kterou chcete vyměnit (také číslo vzoru a velikosti, za kterou si dané zboží přejete vyměnit), datum nákupu, údaje o spotřebiteli (zpáteční adresu, e-mailový a telefonní kontakt pro případnou komunikaci). Společně se zbožím k výměně je nutné zaslat kopii faktury.

Výrobek musí být k výměně doručen bez známek užívání, nepoškozený a v původním nepoškozeném obalu.

Při výměně zboží mohou nastat následující situace:

a) kupní cena zboží, které chcete vyměnit je nižší než kupní cena zboží, za které si přejete výměnu provést – v takovém případě rozdíl mezi cenami doplatíte na dobírku, při převzetí nového zboží

b) kupní cena zboží, které chcete vyměnit je vyšší než kupní cena zboží, za které si přejete výměnu provést – v tomto případě bude rozdíl mezi cenami zaslán na bankovní účet spotřebitele

c) zboží, za které si přejete provést výměnu, již není skladem – v tomto případě budete o této skutečnosti informováni e-mailem nebo telefonicky.

Za výměnu zboží Českou poštou se účtuje manipulační poplatek 73 KČ s DPH (zákazníci ze Slovenska 2,7 € s DPH), který zaplatíte na dobírku při převzetí zboží. V případě požadavku odeslání výměny zboží společností Geis manipulační poplatek činí 89 Kč s DPH.

Pro výměnu zboží využijte prosím vzorový formulář (ke stažení na konci stránky).


Vrácení zboží (odstoupení od kupní smlouvy)

Prodávající poskytuje lhůtu 14 dní na vrácení nepoužitého zboží bez udání důvodu. Vrácení zboží bude vyřízeno co nejdříve po obdržení vráceného zboží prodávajícím a kupní cena bude spotřebiteli vrácena na uvedený bankovní účet. Při vrácení zboží je nutno uvést číslo vzoru, který chcete vrátit, číslo bankovního účtu, údaje o spotřebiteli (číslo bankovního účtu, e-mailový a telefonní kontakt pro případnou komunikaci). Společně s vráceným zbožím je nutné zaslat kopii faktury.

Výrobek musí být vrácen bez známek užívání, nepoškozený a v původním nepoškozeném obalu. Nárok na úhradu za škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

Pro vrácení zboží (odstoupení od kupní smlouvy) využijte prosím vzorový formulář (ke stažení na konci stránky).


Vzorové formuláře: 

Kontaktní formulář

* Povinné údaje

ikonka

Provozovatel

FARE, spol. s r.o.
Brumovská 1031, 766 01
Valašské Klobouky
IČ: 46343784
DIČ: CZ46343784

Tel.: 577320640
E-mail: marketing@fare.cz

ikonka

Novinky e-mailem

Zadejte svůj e-mail a budete informováni o novinkách.